سئو سایت چقد زمان می‌برد؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


اگر اگاهی دقیقی از سئو و مسائل آن ندارید سفارش میکنیم در همان نخستینِ کار از متخصص سئو یاری بگیرید تا در تعیین استراتژی seo به سایتتان کمک کند و سبب ساز گردد گام اول را مستحکم بردارید.

یک سری سالی می‌باشد که کلیه چیز تخت گاز در فعلا نسخه برداری شدن در اینترنت و فضای مجازی است. فروشگاه‌ها، خبرگزاری‌ها و حتی کالج‌ها و احزاب سیاسی هم بدین گوشه و کنار راه و روش یافته اند. پس در صورتیکه به عنوان یک برند این میدان را خالی گذارده اید باید بدانید که به زودی بوسیله رقبا بلیعده خواهید شد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

چنانچه به تامل شروع کار در اینترنت افتاده اید می بایست بدانید که او‌لین پرچمی که می بایست در‌این عالم بکوبید در هسته مرکزی تک تک عمل‌های شما یعنی سایت برندتان میباشد.

وبسایت شما برای دیده شدن و ظاهر شدن در حاصل جستجوی کاربرانی که در پی محتوای شما می شوند می بایست با صرفه شوند. یعنی برای موتورهای جستجو قابل ادراک و نفیس شده و اصطلاحاً seo شوند!

 

فعالیت‌های seo مشمول چیست؟

در واقع هنگامی که قصد به سئو کردن وب سایت خود می گیرید می بایست گوگل و معیارهای آن را به خیر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی در جايگاه به دست آوردن وب سایت شما تاثیر دارند.

در واقع گوگل برای تشخیص قیمت میلیون‌ها محتوا و صفحه‌ای که ساخته می‌شوند حشره‌های دیجیتال کوچکی به نام خزنده‌ها یا کراولر ها را به سمت صفحات متفاوت می‌فرستند و هرچه صفحه شما غنی‌تر باشد و نکات مدنظر گوگل را بیشتر رعایت نموده باشد طعام بهتری برای این حشرات آماده کرده اید و امکان بیشتری داراست که شما‌را به شیت اولیه گوگل برسانند. برخی از این عوامل عبارتند از؛

سرعت مناسب بار گذاری شدن برگه (ذیل ۵ ثانیه)
دریافت بک لینک‌های ارزشمند از وبسایت‌های دیگر
در واقع هرچه وبسایت‌های بیشتر و معتبرتری به سایت شما لینک بدهند، ارزش وب سایت شما برای گوگل مبرهن‌تر میگردد.
محتوای مناسب و گروه اولیه و کافی
در صورتی در صفحه ها سایت خود محتوایی را تولید کرده باشید که به اندازه کافی بلند باشد و لغات کلیدی که مخاطب جستجو می‌کند به اندازه کافی در آن تکرار شده باشد و صفحه دارای عنوان، متن توضیحات و موردها داخلی مناسبی باشد گوگل به‌این منفعت میرسد که این محتوا برای کاربران موءثر می‌باشد و باید زودتر به آنان نمایش داده گردد.

* پیوند سازی داخلی و استراتژی منسجم

یکی مهم ترین کارداران برای بازرسی آحاد صفحاتی که روی سایت خود ایجاد کرد کرده اید، داشتن استراتژی توانا و منسجم می باشد که گاهی کار را برای مبتدیان مشقت بار می‌کند.

شما نمی‌توانید اتفاقی و تصادفی مطالب کوتاه و بلند که درباره کلمات کلیدی پرجستجو ایجاد کرد شده اند را روی سایت قرار بدهید و انتظار منفعت فوق العاده ای داشته باشید. بایستی یک استراتژی و نرم افزار وقتگیر فرصت داشته باشید که به گوگل نشان دهد می‌دانید چه می‌کنید. در صورتی در این باره تجربه یا دانش کافی ندارید باید از یک مشاور بهینه سازی کمک بگیرید.

بهینه سازی تارنما چقد فرصت می برد؟

در کنار کل مزایایی که بهینه سازی دارد میدانیم که روند‌ای زمانبر می باشد و نکته دیگر این که هیچکس به صدق نمی‌داند این مجال دقیقاً چقدر میباشد. درست مثل پی ریز و تشکیل داد یک ساختمان اصولی و مستحکم، بهینه سازی کردن وب سایت به مجال و کوشش نیاز داراست ولی اثرات بهتر آن نیز به حد کافی توانا و به یادماندنی می‌باشد و بعداز ایجاد کرد این سازه فوق العاده صرفا نیاز است که در فواصل وقتی مشخص و معلوم به روزرسانی و تفحص اجرا بدهید تا مطمئن شوید هنوز تمامی چیز بهتر کار می‌کند.

به طور میانگین بهینه سازی شدن یک سایت از مجال ساخته شدن و آغاز فعالیت در بین ۴ ماه تا 1سال بسته به نوع عمل و میزان اعتبار استراتژی seo و اقتدار تشخیص بازار و ساخت محتوای مناسب زمان میبرد اما نحوه‌هایی وجود دارند که این زمان را به دستکم برسانیم.

برای کوتاه‌تر شدن فرصت بهینه سازی تارنما چه کنیم؟

گوگل حواسش به کلیه چیز هست و با وجود توسعه الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی جای دست از پا اشتباه کردن و متوسل شدن به سئوی سیاه را باقی نمی‌گذارد. به این ترتیب خوب میباشد همواره در مجموعه وبسایت‌های مثبت و اثر گذار و مورد قبول گوگل باقی بمانیم و با عمل مثبت و مورد عشق و علاقه خود گوگل این فرایند را کوتاه کنیم. یکی از مواردی که می توانید مسیرمان را کوتاه کند به کارگیری از سئوی محلی میباشد که هم برای برند بهره قسمت تر میباشد و هم به ذائقه گوگل خوش میاید.

 

سئوی محلی چیست؟

منظور از سئوی محلی این است که مقصود دیده شدن و بازدید تارنما را روی جامعه محلی خودمان قرار بدهیم. به طور مثال در حالتی‌که برندی در تهران هستید و بیشتر مخاطبان مقصود شما از این شهر هستند می توانید روی بهینه سازی در تهران کار فرمائید. یعنی به شیوه بسیار سریع‌تر و هدفمندتری به مخاطبان مستقر درین شهر برسید. درین قسمت شیوه‌های سئوی محلی را پژوهش خوا‌هیم کرد.

روی لغات کلیدی محلی عمل کنید

ممکن می‌باشد این طور به حیث برسد که هرچه عبارات کلیدی کلی‌تر و جامع‌تری را برای محتوا درنظر بگیرید مخاطبان بیشتری را در مشت خواهید گرفت. این تامل برای زمانی که هیچ رقیبی نداشته باشید به طور کاملً صحت دارد. اما در سال ۲۰۲۱ در هر رشته و حرفه ای که اقدام به وب سایت ایجاد کرد فرمایید از گذشته رقبای مستقیم و غیر مستقیمی دارید. مرتبه دریافت کردن از موتورهای جستجو مانند نخستین شدن در یک مسابقه دو می‌باشد. یعنی هم به تعداد رقبا و هم به کیفیت عمل آنان بستگی دارد.

پس عالی هست به رقابت‌های خیلی سنگین در نخستینِ فعالیت وارد نشوید و به جای سبقت به دست آوردن از هزاران سایت از چند نمونه محدود سبقت بگیرید و به همان محرک دست پیدا نمائید. به طور مثال به جای «بهترین رستوران غذای سنتی» روی «بهترین رستوران غذای سنتی در اصفهان» فعالیت کنید و تمام بازدیدهای مربوط به این جستجو، که اتفاقاً جستجو کننده آن دقیقاً در ادامه تجارت شماست متمرکز شوید.

گوگل مپ و گوگل مای بیزینس را فعال کنید!

آیا نام «وضعیت صفر در گوگل» را شنیده اید؟ به طور پیش فرض بهترین جايگاه‌ای که هر کاغذ از وبسایت شما می تواند بگیرد جايگاه یک میباشد. یعنی در اول لیست صفحه های نتایج نمایش داده شود. ولی شرایط صفر جایی میباشد که محتواهای بدون رقابت بالاتر از تمام نتایج علامت داده می گردند.

موقعیت صفر جایی می باشد که نتایج گوگل مپ، باکس‌های پرسش و پاسخ و استحصال و کارهای ثبت شده در Google My Business در آن نمایش داده میگردند. پس بهتر هست حساب کاربری برای بیزنس خود در این پلتفرم بسازید و نقشه، تصاویر، تفصیل خدمات و اطلاعات تماس برند را در آن وارد نمایید.

جهت دریافت مشورت کردن و استراتژی بهینه سازی در تهران چطور اقدام کنیم؟

بهتر می باشد برای انتخاب مشاور یا استخدام سئوکار توجه کافی را به خرج دهید. ممکن هست اشتباهات یک مجموعه seo تازه کار یا نادر دانش سبب پنالتی شدن وب سایت شما یا هدر رفتن میزان دارایی خزش شود و بدین ترتیب خسارات جبران ناپذیری به هسته اصلی فعالیت‌های دیجیتال خود را تجربیات نمائید.

اگر سررشته کافی از سئو و مسائل مربوط به آن ندارید توصیه می‌کنیم در همان نخستینِ شغل از متخصص seo کمک بگیرید تا در انتخاب استراتژی seo به سایتتان کمک کند و منجر شود گام نخستین را مستحکم بردارید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: